Εξειδικευμένα Σεμινάρια
04/11/2023
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Διαμόρφωση επαγγελματικού προφίλ – Βελτίωση & ανάπτυξη κοινωνικών και εργασιακών δεξιοτήτων.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 48 ώρες
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Η συμβολή της ενδυνάμωσης ως μεθόδου
προώθησης στην απασχόληση.
- Διερεύνηση ικανοτήτων – δεξιοτήτων κλίσεων και ενδιαφερόντων.
- Καλλιέργεια διανοητικών και συμπεριφορικών δεξιοτήτων.
- Ανάλυση όρων: Ενσυναίσθηση – Εμπαθητική – Κατανόηση –
Καλλιέργεια δεσμών – αυτογνωσία – αυτοπεποίθηση κ.α.
- Δεξιότητες παρακίνησης – επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων.
- Η έννοια της συστημικής προσέγγισης στην ανάπτυξη εργασιακών δεξιοτήτων.
- Τρόποι καταπολέμησης εργασιακού άγχους.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
1. Προπτυχιακούς φοιτητές
2. Αποφοίτων σχολών ΑΕΙ-ΤΕΙ
3. Εργαζομένους στον ευρύτερο ιδιωτικό & δημόσιο τομέα
Μετά το πέρας του σεμιναρίου εκδίδεται Βεβαίωση Σπουδών
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δυναμική της ομάδας. Το φαινόμενο της «πόλωσης» στο εργασιακό περιβάλλον. Μάθηση, συνεργασία και ανταγωνισμός.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 48 ώρες
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Τα χαρακτηριστικά της ομάδας.
- Ατομική και ομαδική μάθηση.
- Συνεργασία και ανταγωνισμός.
- Το φαινόμενο της πόλωσης στην ομάδα.
- Η έννοια της «κοινωνικής διευκόλυνσης».
- Παράγοντες που επηρεάζουν τις φάσεις της ομάδας.
- Θεωρίες της δυναμικής της ομάδας.
- Ο ορισμός της «ομαδικής αλληλεπίδρασης».
- Επικοινωνία και χειρισμός των σχέσεων.
- Η έννοια της «διαπροσωπικής νοημοσύνης» στον εργασιακό χώρο.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
1. Προπτυχιακούς φοιτητές
2. Αποφοίτων σχολών ΑΕΙ-ΤΕΙ
3. Εργαζομένους στον ευρύτερο ιδιωτικό & δημόσιο τομέα
Μετά το πέρας του σεμιναρίου εκδίδεται Βεβαίωση Σπουδών
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Επίλυση προβλημάτων και εκπαιδευτική πράξη. Πρακτικές υποδείξεις που βοηθούν τους μαθητές στην διαχείριση δύσκολων καταστάσεων.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 48 ώρες
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Έννοια και σημασία του προβλήματος.
- Τύποι προβλημάτων.
- Σύγχρονες τάσεις στην επίλυση προβλημάτων.
- Η μάθηση της ειδίκευσης.
- Ο ρόλος της ειδίκευσης και της εμπειρίας στην
επίλυση προβλημάτων.
- Ανάλυση των εννοιών της «διχοτόμησης» της «αντίφασης»
και της ανάποδης πορείας.
- Η αναδιατύπωση προβλήματος στην εκπαιδευτική και
επαγγελματική πρακτική.
- Θεωρίες για τη λύση προβλημάτων.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
1. Προπτυχιακούς φοιτητές
2. Αποφοίτων σχολών ΑΕΙ-ΤΕΙ
3. Εργαζομένους στον ευρύτερο ιδιωτικό & δημόσιο τομέα
Μετά το πέρας του σεμιναρίου εκδίδεται Βεβαίωση Σπουδών
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μεταγνωστικές ικανότητες και εκπαιδευτική πράξη. Τα ερευνητικά πεδία της μεταγνώσης και οι εκπαιδευτικές της εφαρμογές.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 48 ώρες
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Έννοια και ορισμός της μεταγνώσης.
- Τα συστατικά της στοιχεία και τα πεδία εφαρμογής της.
- Ανάπτυξη στρατηγικών στο εργασιακό και εκπαιδευτικό περιβάλλον.
- Καλλιέργεια των μεταγνωστικών δεξιοτήτων.
- Η έννοια της «μεταμνήμης».
- Το φαινόμενο «στην άκρη της γλώσσας».
- Τα συστατικά στοιχεία της Μεταγνώσης
Γνώση σχεδίων και στόχων.
- Αποσαφήνιση στόχων
- Αντίληψη – Αυτογνωσία – Αυτοπραγμάτωση.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
1. Προπτυχιακούς φοιτητές
2. Αποφοίτων σχολών ΑΕΙ-ΤΕΙ
3. Εργαζομένους στον ευρύτερο ιδιωτικό & δημόσιο τομέα
Μετά το πέρας του σεμιναρίου εκδίδεται Βεβαίωση Σπουδών
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Στρατηγικές επικοινωνίας στο ευρύτερο πλαίσιο του εργασιακού χώρου. Μορφές επιτυχημένης συνέντευξης.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 48 ώρες
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Μορφές επιτυχημένης επικοινωνίας.
- Σχετικότητα κοινωνικό-πολιτισμικού πλαισίου.
- Απλά και πολύπλοκα συστήματα επικοινωνίας.
- Μορφές οργανωτικής κουλτούρας.
- Συστημική σύλληψη: εστίαση και μεταεπικοινωνία.
- Ιδιότητες ανοικτών επαγγελματικών συστημάτων.
- Οι έννοιες της “ανάδρασης” και της “επαναπλαισίασης”
στον εργασιακό χώρο.
- Αντίληψη , σκέψη και επικοινωνία.
- Ανάλυση δεξιοτήτων συνέντευξης. Τι πρέπει να γνωρίζουμε για μια πετυχημένη συνέντευξη.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
1. Προπτυχιακούς φοιτητές
2. Αποφοίτων σχολών ΑΕΙ-ΤΕΙ
3. Εργαζομένους στον ευρύτερο ιδιωτικό & δημόσιο τομέα
Μετά το πέρας του σεμιναρίου εκδίδεται Βεβαίωση Σπουδών
Εκτύπωση στις 26/12/2024
Από την ιστοσελίδα COSMODATA - Κέντρο Δια Βίου Μάθησης
e-cosmodata.gr/el/articles.asp?tid=25